Σάββατο 14 Φεβρουαρίου 2015

Γ.ΒΑΡΟΥΦΑΚΗΣ: ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ PLAN B. AΣ ΓΙΝΕΙ ΑΡΜΑΓΕΔΔΩΝ!


Σημείωση: Γιατί υπάρχει Plan A;...Αλλά βέβαια κύριε Βαρουφάκη...Αν γίνει κανένα μεγάλο κραχ εσείς μια χαρά θα ζήσετε με την πλουσιότατη προίκα σας κάπου στην Αμερική ή την Αυστραλία...

Ο καημένος ο λαός θα υποφέρει εδώ, με τον οποίο παίζεται ανοργάνωτα και αρπακολατζίδικα τη μοίρα του στα ζάρια!


Συνέντευξη στη βρετανική εφημερίδα «The Guardian» έδωσε ο Έλληνας υπουργός Οικονομικών Γιάνης Βαρουφάκης, στην οποία -μεταξύ άλλων- αναφέρεται και στις διαπραγματεύσεις της Ελλάδας με τους πιστωτές της.

Η συζήτηση αρχικά στράφηκε στην εξωτερική του εικόνα και στο γεγονός που τα φώτα της δημοσιότητας είναι συνεχώς στραμμένα πάνω του, με τον 53χρονο οικονομολόγο να σημειώνει πως «είμαι αυτός που είμαι».

«Έχουμε χάσει τα πάντα», είπε ο υπουργός αναφερόμενος στην Ελλάδα, συμπληρώνοντας πως «έτσι μπορούμε να πούμε την αλήθεια... και είναι καιρός να κάνουμε».

Ο κ. Βαρουφάκης επανέλαβε πως «το πρόγραμμα διάσωσης το 2010 δεν ήταν για τη διάσωση της Ελλάδας. Ήταν ένα σχέδιο διάσωσης των γερμανικών και γαλλικών τραπεζών. Το γερμανικό κοινό έχει οδηγηθεί στο συμπέρασμα ότι αυτά τα χρήματα πηγαίνουν στους Έλληνες, ενώ το ελληνικό κοινό είχε οδηγηθεί στο συμπέρασμα ότι αυτή ήταν η σωτηρία μας».

Για το εάν η Ελλάδα θα πρέπει να μείνει στην ευρωζώνη, σημειώνει: «Άλλο πράγμα είναι να πει κάποιος ότι δεν θα έπρεπε να μπείτε στην ευρωζώνη, και εντελώς διαφορετικό να πει ότι πρέπει να βγούμε από το ευρώ. Αν οπισθοχωρήσουμε, πέφτουμε στον γκρεμό. Αυτό είναι το επιχείρημά μου σε όλους».

Στην ερώτηση εάν υπάρχει σχέδιο Β, ο υπουργός σημείωσε: «Ακούμε συνεχώς πως εάν δεν υπογράψουμε θα γίνει... Αρμαγεδδών. Η απάντησή μου είναι: Ας γίνει! Δεν υπάρχει σχέδιο πτώσης. Αυτό είναι το σχέδιο Β».

Και τι θα συμβεί μετά, η επόμενη ερώτηση: «Είναι σαν να με ρωτάτε τι θα συμβεί αν ένας κομήτης χτυπά τον πλανήτη Γη. Δεν έχω ιδέα. Κανένας δεν έχει».

Όσο για το εάν ο ίδιος φοβάται, δήλωσε: «Λιγάκι. Εάν δεν φοβόμουν θα ήμουν τρομακτικά επικίνδυνος».

Άλλα σημεία από τη συνέντευξη:
  • «Κάποτε μου είχαν πει πως ως μαρξιστής, θα πρέπει να κάνω δυο πράγματα: να είμαι πάντα αισιόδοξος και να έχω άποψη για τα πάντα. Θεωρώ πως αυτή η συμβουλή μου κάνει».
  • «Ο καπιταλισμός είναι ένα σύστημα που παράγει τεράστια συσσώρευση πλούτου και μαζική φτώχεια. Δεν νομίζω ότι μπορείς να καταλάβεις τον καπιταλισμό, χωρίς (ή μέχρι) να καταλάβεις τις αντιθέσεις του και εάν δεν αναρωτηθείς αν αυτή είναι η 'φυσική κατάσταση'. Εγώ δεν νομίζω ότι είναι. Αυτός είναι ο λόγος που είμαι αριστερός».
  • «Δεν μπορώ να διαχωρίσω τη μοίρα αυτής της χώρας από την τύχη της Ευρώπης. Για κάποιο λόγο, πολλά φοβερά πράγματα ξεκίνησαν εδώ και στη συνέχεια εξαπλώθηκαν. Ο ψυχρός πόλεμος ήταν ένα από αυτά. Δεν ξεκίνησε στο Βερολίνο, αλλά στην Ελλάδα τον Δεκέμβρη του 1944. Η μεταδοτικότητα της κρίσης στην ευρωζώνη ξεκίνησε εδώ το 2010...».
  • «Αν δεν είσαι ιδεαλιστής, είσαι κυνικός»
  • «Εάν αποχωρήσω από υπουργός Οικονομικών... θα επιστρέψω στο βιβλίο μου για την Ευρώπη, που είναι ημιτελές. Είναι πολύ δύσκολο να βρω ένα τέλος, όταν είμαι ακόμα σε αυτή τη δουλειά».
πηγή: AΠΕ-ΜΠΕ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου