Τρίτη 26 Αυγούστου 2014

MΠΡΙΤΖΙΤ ΜΠΑΡΝΤΩ: ''ΕΙΜΑΙ ΠΕΡΗΦΑΝΗ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΓΑΛΛΙΔΑ. Η ΛΕΠΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΖΑΝ ΝΤ'ΑΡΚ ΤΟΥ 21ου ΑΙΩΝΑ.



Σε όλη την ευρώπη αναπτύσσεται ένα κίνημα καλλιτεχνών που τάσσονται υπέρ των Εθνικιστών κάθε χώρας, αντιστεκόμενοι έτσι στην λαίλαπα των νεοταξιτών που θέλουν να ισοπεδώσουν κάθε έννοια εθνικού, σημαίας, θρησκείας, ισοπεδώνοντας με αντεθνικές αποφάσεις τις οικονομίες των χωρών και εξαθλιώνοντας του πολίτες, για να πετύχουν τα δόλια σχέδιά τους. Ήρθε λοιπόν η σειρά της γαλλίδας ηθοποιού Μπριζίτ Μπαρντώ να δώσει συνέντευξη στο γνωστό γαλλικό περιοδικό “Paris Match” με αφορμή τα γενέθλιά της. Η γυναίκα-θρύλος του μεταπολεμικού κινηματογράφου στην Ευρώπη, η Μπριζίτ Μπαρντώ, υποστήριξε με πάθος το κόμμα της Μαρίν Λεπέν:

«Πιστεύω πως η Λεπέν είναι η η Ζαν Ντ Αρκ του 21ου αιώνα. Είμαι μια γνήσια Γαλλίδα και είμαι περήφανη γι’ αυτό. Θρηνώ για το γεγονός ότι η όμορφη πατρίδα μου βρίσκεται σε τέτοια παρακμή σε όλα τα επίπεδα. Ελπίζω η Λεπέν να είναι ο σωτήρας της Γαλλίας».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου