Τετάρτη 4 Ιουνίου 2014

Ν. Mιχαλολιάκος: ''ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΛΥΓΙΣΕΤΕ'"


Ο Μπαλτάκος, "οποτε ήθελε να μου πει κάτι, μου έλεγε να βγούμε στο μπαλκόνι γιατί φοβόταν κοριούς και κάμερες"...
Σχεδόν ουρλιάζοντας πραγματοποίησε την ομιλία του ο προφυλακισμένος αρχηγος της Χρυσής Αυγής, Νίκος Μιχαλολιάκος, ο οποίος έκανε λόγο για.....
χαλκευμένα στοιχεία στη δικογραφία και μίλησε για «κράτος εισαγγελέων».
Αναφερόμενος στην υπόθεση Μπαλτάκου, διερωτήθηκε: «Γιατί δεν...
το συζητάτε; Τι φοβάστε; Γιατί δεν ανοίγετε το θέμα;». Και αποκάλυψε πως είχε επαφές και με τον διευθυντή του γραφείου του πρωθυπουργού, Γιώργο Μουρούτη.

«Μέσα στα δύο κινητά που μου κατάσχεσε η Αντιτρομοκρατική, υπήρχε ένα όνομα Γιώργος Μουρούτης», ανέφερε, ενώ για τον  Μπαλτάκο σημείωσε: «Τον Μπαλτάκο δεν τον ξέρει κανείς σας νωρίτερα. τον γνώρισα το 1973 που
αντιπροσώπευε και μετά στο εθνικιστικό κίνημα. Όποτε, ήθελε να μου πει κάτι, μου έλεγε να βγούμε στο μπαλκόνι γιατί φοβόταν κοριούς και κάμερες».

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ:





http://nonews-news.blogspot.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου