Πέμπτη 5 Σεπτεμβρίου 2013

Βόμβα στη δίκη Τσοχατζόπουλου! Λαμπροπούλου: Με πίεσαν να αλλάξω την απολογία μου - Άκης: Συγγνώμη από τον κόσμο του ΠΑΣΟΚ – Ζήγρας σε Άκη: Ομολόγησε!

 

- Με πίεσαν ο Ζήγρας και η Ταλίτα-Μαρία Τσεκούρα υποστήριξε στο δικαστήριο η Ευφροσύνη Λαμπροπούλου
- Βοήθησα τον Άκη Τσοχατζόπουλο να κρυφτεί, παραδέχτηκε
- Τσοχατζόπουλος: Αφήστε τη Βίκυ - Ζητώ συγγνώμη από τον κόσμο του ΠΑΣΟΚ γιατί οδηγήσαμε τη χώρα σε χρεοκοπία
- Ζήγρας σε Άκη: Φέρσου σαν άντρας! - Ζήτησε επιείκεια από το δικαστήριο
- Σμπώκος: Αν με καταδικάσετε, θα αυτοκτονήσουν η γυναίκα και τα παιδιά μου!
- Ολοκληρώθηκε η ακροαματική διαδικασία

Όλοι τους και μόνος του! Όλοι «καίνε» τον Άκη Τσοχατζόπουλο κι εκείνος προσπαθεί να πείσει πως δεν ήξερε τίποτα και να αποφυλακιστεί η Βίκυ Σταμάτη.

Η δίκη του πρώην υπουργού για το «μαύρο» πολιτικό χρήμα συνεχίστηκε σήμερα με μια... βόμβα από τη λογίστρια του Άκη, Ευφροσύνη Λαμπροπούλου, που κατήγγειλε πως συγκατηγορούμενοί της, την πίεσαν να αλλάξει σημεία από την απολογία της!

Αφού ολοκληρώθηκαν οι απολογίες, η κα Λαμπροπούλου ζήτησε το λόγο από το δικαστήριο. Και υποστήριξε πως δέχθηκε πιέσεις από Νίκο Ζήγρα και Ταλίτα-Μαρία Τσεκούρα.
Σύμφωνα με όσα υποστήριξε, η (επίσης κατηγορούμενη) δικηγόρος, που εμπλέκεται στην εταιρία NOBILIS, την πίεσε να αλλάξει το σημείο της απολογίας της σχετικά με τη σύσταση της εν λόγω εταιρίας. Η Λαμπροπουλου ανέφερε στην απολογία της πως είχε ακούσει ότι την εταιρία είχε συστήσει ο Γιάννης Σμπώκος. Η λογίστρια του Άκη Τσοχατζόπουλου αναφέρθηκε γενικά σε πιέσεις και εκ μέρους του Νίκου Ζήγρα και τόνισε ότι «εγώ ήρθα εδώ να υπερασπιστώ τον εαυτό μου και όχι να καταδικάσω συγκατηγορούμενους μου». Τόνισε δε, ότι αγανακτεί με τον ισχυρισμό του πρώην υπουργού πως αυτή του συνέστησε το ακίνητο της Ακρόπολης.

Η Λαμπροπούλου είπε πως συνέστησε έναν γνωστό της για να εκπροσωπήσει εταιρία «για να βοηθήσει τον κ. Τσοχατζόπουλο».

-Πρόεδρος: Σε τι να τον βοηθήσετε;
-Ε. Λαμπροπούλου: να κρυφτεί κ. Πρόεδρε.

Άκης: Ζητώ συγγνώμη από τον κόσμο του ΠΑΣΟΚ


Εκτός από την έκκληση να αφεθεί ελεύθερη η σύζυγός του, ο Άκης Τσοχατζόπουλος έριξε αυλαία στην απολογία του με μια συγγνώμη προς τον κόσμο του ΠΑΣΟΚ για την οικονομική κατάσταση της χώρας!

«Αισθάνομαι ευθύνη απέναντι στον κόσμο του ΠΑΣΟΚ και τους χιλιάδες ανθρώπους που δουλέψαμε μαζί. Με τον Ανδρέα Παπανδρέου, τον Κώστα Σημίτη και τον Γιώργη Παπανδρέου. Κάπου εκεί το ποτήρι ράγισε, έσπασαν τα πάντα. Έχουν όλοι ευθύνη. Οδηγήσαμε σε οικονομική χρεοκοπία τη χώρα και φορτωθήκαμε σκληρές, επώδυνες και εκδικητικές λύσεις των δανειστών μας.

Έχω υποχρέωση να απευθυνθώ στον κόσμο αυτόν που αισθάνεται ότι τον έχω αδικήσει για όλα αυτά. Εγώ βέβαια χρεώνομαι το μέρος της ευθύνης που μου αναλογεί. Ζητώ να κατανοήσουν και να είναι ανοιχτοί με βάση τα χρόνια που δουλέψαμε μαζί και να δεχθούν τη συγγνώμη», είπε.

«Η δίωξη σε βάρος της γυναίκας μου είναι τραγική, παράνομη και καταχρηστική. Κατέστρεψε μία οικογένεια και ο γιος μου εξορίστηκε στο Ζέλι. Η μόνη δυνατότητα να υπάρξει δικαιοσύνη είναι να αντιληφθείτε τι είχε συμβεί. Η γυναίκα μου δεν έχει καμία ενοχή, καμία σχέση. Από τότε που παντρευτήκαμε εκείνη είχε την αποκλειστική ευθύνη της οικογένειας και εγώ ήμουν υπεύθυνος των επιχειρηματικών και των οικονομικών του σπιτιού», πρόσθεσε ζητώντας την αποφυλάκιση της Βίκυς Σταμάτη.

Καυγάς Άκη – Ζήγρα


Ο Νίκος Ζήγρας μεταξύ άλλων, στη δική του τοποθέτηση, υποστήριξε ότι «ο ρόλος μου ήταν να πληρώνω εγώ για να μην φαίνεται ο υπουργός» ενώ αναφερόμενος στον ξάδελφό του, Άκη Τσοχατζόπουλο είπε: «Ο άνθρωπος είναι τόπος αλλού». Λίγο αργότερα συνέστησε στον κ. Τσοχατζόπουλο να ομολογήσει και να ζητήσει συγνώμη γιατί «μεγάλοι άντρες είμαστε» τονίζοντας ότι «τον ξάδελφό μου τον αγαπάω».

- Πρόεδρος: Ε! Τώρα δεν είναι τόσο αγαπητός, τον αγαπούσατε παλιά, τώρα κοιτάζει να βγάλει ο ένας το μάτι του άλλου.

Όπως ανέφερε ο Ν. Ζήγρας «Θέλω να βγάλω το βάρος αυτό από πάνω μου. Η δίκη ξεκίνησε με έναν ένοχο και 17 αθώους και τελειώνει με ένα αρχιλαμόγιο -εμένα- και 17 που δεν ήξεραν τίποτα, που κάνουν ότι δεν καταλαβαίνουν».
Και συνέχισε: «Από αγάπη λέω ό,τι λέω στον ξάδελφό μου γιατί θέλω να τον προστατέψω. Εγώ δεν είμαι εχθρός του. Εχθρός του είναι ο ίδιος. Όταν πριν από 14 χρόνια γλεντούσε με την καινούρια οικογένειά του, με τα αμαρτωλά χρήματα, εγώ πήγαινα στην κόλαση. Όταν γλεντούσε στο γάμο του με τα χρυσά και τα βιολιά, εγώ τα έριξα κάτω και έφυγα. Στο σπίτι, στην Ακρόπολη, που τον κατέστρεψε δεν πάτησα ποτέ».
Απευθυνόμενος στον Άκη Τσοχατζόπουλο, ο Νίκος Ζήγρας είπε: Ομολόγησε και ζήτησε συγγνώμη από τον κόσμο. Οι μεγάλοι άνδρες έτσι κάνουν - Και προς το δικαστήριο: ζητώ την επιείκειά σας
Επανέλαβε ότι έδωσε μετρητά 400 χιλιάδες δολάρια στην πρώην σύζυγο του κ. Τσοχατζόπουλου και συμπλήρωσε: «Και αυτή δεν ήρθε καν εδώ να απαντήσει».

Ο Γιάννης Σμπώκος επανέλαβε ότι είναι αθώος και ποτέ δεν εισέπραξε ούτε ένα ευρώ. «Δε διαχειρίστηκα χρήματα για κανέναν» τόνισε και υποστήριξε αν καταδικαστεί η γυναίκα και τα παιδιά του θα αυτοκτονήσουν. «Στα χέρια σας είναι η τύχη τους», είπε στους δικαστές.


Πρόεδρος σε Βίκυ: Δεν ήξερες, δε ρώταγες; - Σταμάτη: Ο Άκης δεν ήταν δημόσιος υπάλληλος!


Στη δική της τοποθέτηση, η Βίκυ Σταμάτη επανέλαβε ότι είναι αθώα και ότι ο σύζυγός της ήταν εκείνος που χειριζόταν τα οικονομικά του σπιτιού. Υποστήριξε ότι δεν ρωτούσε για την προέλευση των χρημάτων. Σε παρατήρηση του εισαγγελέα ότι σε ένα ζευγάρι δημοσίων υπαλλήλων αν ο σύζυγος χαρίσει ένα πανάκριβο ρολόι η σύζυγος θα ρωτήσει την προέλευση, η κ. Σταμάτη μεταξύ άλλων απάντησε ότι ο «άντρας μου δεν ήταν δημόσιος υπάλληλος».
Η έκκλησή της για αποφυλάκιση πήρε δραματικούς τόνους όταν αναφέρθηκε στον ανήλικο γιο της: «Ο γιος μου, ο ήρωάς μου με περιμένει να τον εγγράψω στη Β’ Δημοτικού. Όλα τα παιδιά θα συνοδεύονται από τους γονείς τους».

Η ακροαματική διαδικασία ολοκληρώθηκε και το πρωί της Τετάρτης η δίκη θα συνεχιστεί με με τις αγορεύσεις των εισαγγελέων.

NEWSIT.GR

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου