Πέμπτη 15 Νοεμβρίου 2012

«Το σινεμά στην Ελλάδα τα τελευταία 40 χρόνια κινήθηκε υπό το καθεστώς της αριστερής τρομοκρατίας!»


undefined
Το σινεμά στην Ελλάδα τα τελευταία 40 χρόνια χρόνια κινήθηκε υπό το καθεστώς της αριστερής τρομοκρατίας! Όποιες ταινίες γίνανε μακριά από το πνεύμα της αριστεράς, ήταν πάντα ύποπτες. Για να ήσουνα υπάκουος όλα αυτά τα χρόνια, έπρεπε να..
υπακούς στην καλλιτεχνική γραμμή της αριστεράς. Κάποια, λοιπόν, στιγμή στη ζωή μου αποφάσισα και μέσα από τις ταινίες μου να αρνηθώ να μπω σ’ αυτό το παιχνίδι. Έτσι λοιπόν μπήκα σε μια πολύ μεγάλη εποχή ρήξης. Αποφάσισα ότι υποχρέωσή μου είναι να ακούω την καρδιά μου και καμία ιδεολογία. Είμαι βαθιά αναρχικός και θα παραμείνω μέχρι τέλους. Πιστεύω στον αναρχισμό του Φερνάντο Πεσόα, που υπήρξε αναρχοδεξιός, μια σουρεαλιστική μίξη. Παραμένω βαθιά σουρεαλιστής και ανυπάκουος προς τους πάντες και τα πάντα. Υπακοή σημαίνει θάνατος, αλλά σινεμά σημαίνει ζωή.

από τη συνέντευξη του Ρένου Χαραλαμπίδη στους Unitedreporters

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου