Τετάρτη 22 Φεβρουαρίου 2012

ΠΑΓΚΑΛΟΣ.¨"ΠΑΝΤΑ ΗΜΟΥΝ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΝΑ ΧΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ ΣΟΥ.".!!!

«Είναι μεγάλο πρόβλημα για πολλούς συμπολίτες μου, ίσως για την πλειονότητα, κατανοώ την άποψή τους. Εγώ, όμως, είμαι υπέρ του να χάνει κανείς την κυριαρχία του, πάντα ήμουν» είπε χαρακτηριστικά o Πάγκαλος στο γαλικό europe 1.!!! Για δείτε ρε ποιόν έστειλε ο λαός στη Βουλή να υπερασπισει τα εθνικά του συμφέροντα......
Ωραία, αφού λοιπόν εμείς που δεν θέλουμε να χάσουμε την κυριαρχία μας, είμαστε η πλειοψηφία, τοτε γιατί δεν πάς στο σπίτι σου και....

να δηλώνεις από εκεί ο,τι γουστάρεις.??
Και μη μου πείς ότι εισαι εκλεγμένος και έχεις εντολή να τελειώσεις κάποια δουλειά. Γνωρίζουμε άριστα τι είδους δουλειά έχεις αναλάβει. Να συνεργείς στο να σπάζετε στο ξύλο τον κόσμο στο Σύνταγμα, όταν ζηταει ψωμί.

Thanos Sk

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου