Δευτέρα 28 Νοεμβρίου 2011

ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ ΦΟΙΤΗΤΡΙΕΣ ΚΑΙ ΑΝΕΡΓΕΣ...ΣΤΡΕΦΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΠΟΡΝΕΙΑ!

ΟΠΟΥ ΦΤΩΧΕΙΑ...ΤΖΟΓΟΣ ΚΑΙ  ΠΟΡΝΕΙΑ ΑΝΘΟΥΝ!


Η ΜΟΔΑ ΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΡΙΩΝ SURAGBABES ΣΤΗΝ ΕΠΑΡΧΙΑ...

Στην πορνεία στρέφονται κατά την τουρκική εφημερίδα Takvim οι Ελληνίδες σε μια προσπάθεια να τα καταφέρουν μεσούσης της οικονομικής κρίσης που πλήττει τη χώρα.
Με τίτλο "Η Ελλάδα βγήκε στον δρόμο", δημοσίευμα της τουρκικής εφημερίδας Takvim αναφέρει πως χιλιάδες Ελληνίδες πέφτουν στην πορνεία επειδή δεν μπορούν τα βγάλουν πέρα μεσούσης της οικονομικής κρίσης.
Ο αρθρογράφος της εφημερίδας υποστηρίζει πως 3.000 Ελληνίδες εκδίδονται είτε στον δρόμο είτε μέσω διαδικτύου.

Σε μία προσπάθεια να ενισχύσει το επιχείρημά της, η εφημερίδα επικαλείται ελληνικά δημοσιεύματα.

Αναφέρεται ακόμα στις πρόσφατες δηλώσεις του υπουργού Οικονομικών και αντιπροέδρου της κυβέρνησης, Ευάγγελου Βενιζέλου, πως χρειάζεται εθνική προσπάθεια για να βγει η χώρα από την κρίση.

Αξίζει να σημειωθεί επίσης πως στις επαρχιακές πόλεις το τελευταίο χρονικό διάστημα ανθούν τα λεγόμενα ''sugarbabes''.

Νεαρές εμφανίσημες φοιτήτριες αναζητούν τον...σαρκικό τους κηδεμόνα ο οποίος σε αντάλλαγμα προσφέρει ένα σεβαστό ποσό ανάλογο με το ενοίκειο του σπιτιού ή κάποιο είδος πρώτης ανάγκης...

Εξ'αιτίας αυτού του φαινομένου  πολλές οικογένεις έχουν ήδη κλείσει σε πόλεις όπως η Πάτρα, οι Σέρρες, ο Βόλος κτλ κτλ...

Σε αυτό το σημείο δυστυχώς κατάντησαν τη χώρα μας οι πολιτικάντιδες ηγέτες μας...

EIMAΙ ΠΟΛΥ ΕΜΦΑΝΙΣΙΜΗ !!

EIMAΙ ΠΟΛΥ ΕΜΦΑΝΙΣΙΜΗ !! ΕΧΩ ΜΕΓΑΛΗ ΑΝΑΓΚΗ
EIMAΙ ΠΟΛΥ ΕΜΦΑΝΙΣΙΜΗ !! ΕΧΩ ΜΕΓΑΛΗ ΑΝΑΓΚΗ

Στοιχεία αγγελίας

Περιοχή: Αττικής

Περιγραφή

ΕΙΜΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΕΜΦΑΝΙΣΙΜΗ xx ΕΤΩΝ ΧΩΡΙΣΜΕΝΗ ΕΔΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ,ΟΙ ΑΝΑΓΚΕΣ ΜΟΥ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΕΣ ΠΟΥ ΕΧΩ ΦΘΑΣΕΙ Σ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΑΓΓΕΛΙΑ .ΠΡΟΣΦΕΡΩ ΤΗΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΗ ΣΥΝΤΡΟΦΙΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΕΝΑ ΜΗΝΑ ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΚΥΡΙΟ ΝΟΜΙΖΕΙ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΕΥΧΕΡΕΙΑ.ΔΕΝ ΜΕ ΝΙΑΖΕΙ Η ΗΛΗΚΙΑ Η ΕΜΦΑΝΙΣΗ, ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΟΣ ΚΑΙ ΣΟΒΑΡΟΣ . ΓΙΑ ΕΝΑ ΜΗΝΑ ΘΑ ΜΕ ΕΧΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕ ΚΑΝΕΙ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΩ ΟΤΙ ΚΑΛΛΥΤΕΡΟ ΕΧΩ !!!! ΘΑ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΣΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΓΙΑ ΣΟΒ ΑΤΟΜΟ


El-democracy.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου