Δευτέρα 18 Απριλίου 2011

ΨΩΜΙΑΔΗΣ:'' ΕΓΩ ΔΕΝ ΦΟΡΑΩ ΣΤΡΙΓΚΑΚΙΑ''



ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΦΟΡΑΜΕ ΣΤΡΙΓΚΑΚΙΑ ΡΕ ΨΩΜΙΑΔΗ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΚΑΛΥΠΤΟΥΜΕ ΛΑΜΟΓΙΑ!

ΕΜΕΙΣ ΚΑΙ 1000 ΕΥΡΩ ΑΝ ΤΥΧΕΙ ΝΑ ΧΡΩΣΤΑΜΕ ΣΤΟΝ ΟΑΕΕ ΜΑΣ ΠΕΡΝΑΝ ΧΕΙΡΟΠΕΔΕΣ ΚΑΙ ΜΑΣ ΧΩΝΟΥΝ ΦΥΛΑΚΗ!

ΤΕΛΙΚΑ ΓΙΑ ΠΟΙΑ ΙΣΟΝΟΜΙΑ ΜΙΛΑΜΕ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΧΩΡΑ ΚΥΡΙΕ ΨΩΜΙΑΔΗ;

ΓΙΑ ΠΟΙΑ ΙΣΟΝΟΜΙΑ ΜΙΛΑΜΕ ΟΤΑΝ ΛΑΜΟΓΙΑ ΚαπιταΛΗΣΤΕΣ και ΣοσιαΛΗΣΤΕΣ ΕΧΟΥΝ ΚΛΕΨΕΙ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ!


ΓΙΑ ΠΟΙΑ ΙΣΟΝΟΜΙΑ ΜΙΛΑΜΕ ΟΤΑΝ ΕΣΥ ΚΑΛΥΠΤΕΙΣ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥΧΟΥΣ ΠΟΥ ΝΟΘΕΥΟΥΝ ΒΕΝΖΙΝΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΕ ΑΓΓΙΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ;


Την τιμωρία του περιμένει ο περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Παναγιώτης Ψωμιάδης ο οποίος με κάθε τρόπο φώναζε στην πρωινή εκπομπή του Alter ότι ό,τι και αν γίνεται «κανείς δεν μπορεί να με φιμώσει».

«Περιμένω να τιμωρηθώ. Εγώ δεν φοράω στρινγκάκια. Δεν είμαι φραπεδόμαγκας. Να τιμωρηθώ αφού εγώ είμαι ο ένοχος όλων των σκανδάλων της Ελλάδας και από εμένα ξεκινάει η κάθαρση. Και αν τιμωρηθώ τι έχω να χάσω; Εγώ επιχειρηματίας είμαι».

   ΣΙΓΑ ΘΑ ΚΛΑΨΟΥΜΕ ΑΠΟ ΣΥΓΚΙΝΗΣΗ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου